niedziela, 28 października 2012

Urlopowo

W tym tygodniu (już kończącym się) miałam urlop. Tak, wiem, że dziwny termin. Niestety w pracy każą nam wybierać dni do końca tego roku. Ale muszę przyznać, że trochę przydało mi się trochę odpoczynku. Tym bardziej, że coś mi zdrowie szwankuje i cieszyłam się, że mój chłopak się mną opiekował :)
Tydzień minął jak jeden dzień, ale w tym czasie zrobiłam wiele rzeczy. Spotkanie z przyjaciółką, spacer po Łazienkach (dzisiejsze zdjęcia z tego dnia), odwiedzenie Centrum Nauki Kopernik, wizyta w second handach (pierwszy raz w życiu byłam i nic nie kupiłam), jazda pociągiem w okolice Mińska Mazowieckiego i wiele innych...

Byłam hardcorem i robiłam zdjęcia wszystkiemu co jadło mi z ręki :P









Królik mojego Andrzeja jest śliczny, ale posiadanie takiego królika to czasem męka. Zwierzak taki typu angorka ma tak długą sierść, która odrasta w zastraszającym tempie, że co ok. 2 tyg. trzeba go strzyc. Z obciętej sierści wychodzi praktycznie drugi królik :P

pics by me and Andrzej

14 komentarzy:

  1. zdjęcia z dzisiejszego dnia? ja za oknem widzę śnieg, a tu piękne krajobrazy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że "dzisiejsze zdjęcia z tego dnia" - te wstawione na bloga dziś są z Łazienek, w których byłam w tym tygodniu.
      Nie chciałam wstawiać śniegu, w końcu jeszcze mamy jesień :P

      Usuń
    2. No tak jeszcze jesień, ale pogoda nieciekawa... chociaż na zdjęciach u Ciebie ładnie to wygląda:) a królik wygląda na olbrzyma hehe pewnie miniaturka miała być;P
      pozdrawiam

      Usuń
    3. To jest miniaturka i nie jest takim olbrzymem jak Ci się wydaje - to przez sierść ;)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcie z pawiem... ciekawie tu, zainteresował mnie Twój opis...

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie.
    A strzeżenie królika, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia super ( jak zawsze ), gif meeega wymiata, a przepraszam co to za wstawianie zdjęć niecenzuralnych mojego królika ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co co? Chciałam uprzedzić ludzi przy zakupie takich kudłatych kulek :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia :) Kocham przyrodę :) Masz bardzo przyjemnego bloga, będę obserwować. W wolnym czasie, dla odprężenia, zapraszam także do siebie http://modelinadoroslej.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)