niedziela, 11 listopada 2012

Pokłosie

6 listopada miałam możliwość być na premierze filmu "Pokłosie" Władysława Pasikowskiego.
Nie dość, że przyszła cała obsada znakomitych aktorów to jeszcze pojawił się Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego Bogdan Zdrojewski, Andrzej Wajda i wiele innych. Mogłam przejść po czerwonym dywanie i zobaczyć na żywo jak wygląda taka impreza. Powiem szczerze, że fotoreporterzy dali popalić gwiazdom strzelając w ciemnym pomieszczeniu fleszami.  Jak tylko zobaczyli Jerzego Stuhra, który przyszedł obejrzeć rolę swojego syna, to zachowywali się jak sępy. Dopiero jak coś im powiedział to dali mu spokój. W końcu przyszedł jako widz, a w internecie on głównie pojawiał się na zdjęciach z premiery.

A co do samego filmu to muszę przyznać, że rzeczywiście jest bardzo odważny. Do końca filmu nie wiedziałam jak się rozwinie sytuacja. Nie było nudy ani przez chwilę. Mocna historia, genialna gra aktorska. Nie da się zbytnio opisać słowami co przeżywa człowiek oglądając ten film (ja momentami byłam wściekła, a czasem chciało mi się płakać..). Zachęcam do obejrzenia filmu. Zresztą chyba najlepszym komentarzem była reakcja widowni po zakończeniu seansu. Cisza trwała do końca napisów. Została przerwana przez reżysera słowami "dziękuję". A potem gromkie brawa. 

A poniżej zdjęcie z plejada.pl, gdzie udało mi się mnie znaleźć na widowni. W prawym dolnym rogu :)

foto: mwmedia

A poniżej chciałam pokazać mój filmik, dzięki któremu wygrałam spotkanie "oko w oko" z Brettem Davernem (znanego głównie z serialu "Inna" z MTV). Może jestem za stara na takie spotkania (pewnie większość przyjdzie nastoletnich fanek), ale mimo wszystko się cieszę ;) 
Spotkanie odbędzie się 13 listopada, więc na pewno wstawię fotorelację w tym dniu bądź następnym :)



6 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tego filmu, na pewno obejrzę:)
    a o co chodzi z tym konkursem oko w oko, bo zbytnio nie łapię:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że spotkam się osobiście z aktorem, będę mogła mu zadawać pytania, robić foty itd. No i był konkurs i wygrało 10 osób wraz z osobami towarzyszącymi ;) A zdjęcia zobaczysz za 2/3 dni :)

      Usuń
    2. ciekawa jestem jak będzie:) chociaż nie oglądam tego serialu inna i nie znam typka, ale i tak greatuluję wygranej:D masz szczęście co do takich konkursów;)

      Usuń
    3. Haha no szczęścia chyba więcej niż rozumu :P

      Usuń
  2. gratuluje zwycięstwa w konkursie :)

    film był genialny - co widać po mojej minie :) dziękuję ze moc wrażeń :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)