czwartek, 15 listopada 2012

Brett Davern



13 listopada miałam szansę poznać "oko w oko" amerykańskiego aktora Brett'a Davern'a.
Wygrałam konkurs, o którym pisałam wcześniej. Spotkanie odbyło się w Złotych Tarasach w Multikinie. Oczywiście przed wejściem do sali kinowej stało mnóstwo nastoletnich fanek. Czułam się z koleżanką Anią trochę jak w przedszkolu (jesteśmy w wieku Brett'a). Na sali kinowej zgromadzonych było ok. 140 fanów. Najpierw zadawane były pytania z sali (niestety powtarzały się tj. co podobało mu się w Polsce najbardziej? Co sądzi o fanach z Polski? Jak podobają mu się dziewczyny z Polski? ...) Oczywiście Brett odpowiadał z uśmiechem na każde pytanie.
Następnie został puszczony pokaz premierowego odcinka "Innej".
Aaaa.... zapomniałabym. Nastolatki siedzące przed nami odwracały się co chwilę i prawie chciały nas zabić wzrokiem, bo miałyśmy naklejkę zdradzającą wygraną w konkursie. Jakby mogły to by nam chyba zerwały.. ;)
Po projekcji poszliśmy do klubu 35 mm. Tam odbywało się spotkanie face to face. Każda para miała parę minut na rozmowę. Przed rozmową z serialowym Jake'm poznałam dyrektora MTV - Jerzego Dzięgielewskiego, który cieszył się, że tak licznie przybyliśmy. Opowiedział jak trudno było ściągnąć Brett'a do Polski i o tym jak nie udało się sprowadzić innych aktorów. Ogólnie cała ekipa MTV była bardzo miła i pomocna. Ale wracając...
Brett jest bardzo miły, ma szczery uśmiech i jest bardzo otwarty. Zadałam mu kilka pytań (typu czy zawsze był pewny siebie, czy nie przeszkadza mu ten fotografujący facet ;p, powiedziałam, że byłam w szoku kiedy dowiedziałam się, że grają 15 latków w serialu) i chwilę nawet rozmowa jakoś trwała - nawet tłumacz się dołączył ;) Dałam mu prezent, dostałam autograf na i w zeszycie (który dostałam w trakcie rejestracji). Potem kilka zdjęć na ściance i tyle. Miałam wrażenie, że nie trwało to dłużej niż minutę.. Mam jakiś niedosyt, że mam za mało zdjęć, bo chciałam wszystko dokumentować, ale nie było na to czasu.

Może jestem za stara na takie akcje, ale... Zawsze marzyłam o podróży do Stanów, a mała ich cząstka pojawiła się w Warszawie. Więc czemu by nie skorzystać z tej okazji? :)

Foto: MTV

Foto: MTV



foto: MTV





Zdjęcia, które nie zostały oznaczone jako zdjęcia MTV zostały wykonane przeze mnie i Anie. 

sukienka - House
pasek - Tally Wejl 

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj Andi, wiem, że Ty wolałbyś mieć z nim zdjęcie ;) haha :D

      Usuń
  2. Witaj :)
    Znalazłam Twojego bloga przypadkowo wpisałam w google Brett Davern zdjęcia i dotarłam do Twojego bloga, muszę przyznać, że jest naprawdę interesujący i będę tu zaglądać również gratuluje, że udało Ci się poznać Bretta niestety nie miałam takiej szansy mieszkam pod Krakowem i rodzice nie puścili by mnie do stolicy, ale udało mi się wygrać 5 notesów z jego autografem. Tak nawiasem moim marzeniem też jest podróż do Stanów. Pozdrawia Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przypadkiem tu trafiłaś i że Ci się u mnie podoba :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)