piątek, 23 listopada 2012

Mix

Ostatnio wiele się dzieje w moim życiu zawodowym, dlatego wracając z pracy padam na twarz. 
A od padania na twarz niestety nie powstało za wiele rzeczy na mojego bloga. 

Dzisiejszego posta zacznę od filmiku, który mnie trochę przeraził. Nie, nie jest drastyczny, nie porusza żadnych strasznych tematów. Przeraził mnie tym, że tyczy się mojego życia. Bo co robiłabym gdyby pieniądze nie miały znaczenia? Może byłabym fotografem. A czemu nie mogę tego teraz robić? Bo nie mam zbytnich umiejętności plus pieniędzy na całkowite wyposażenie potrzebne profesjonaliście. No i jak tu pieniądze mają nie mieć znaczenia?
Ale może warto małymi krokami dążyć do realizacji swoich marzeń.


A reszta zdjęć to wycinki z mojego życia z 2 tygodni.  











A gif z dzisiejszego wypadu z Anią na jej sesję.
Dzięki za spotkanie, bo zapomniałam na trochę o bólu brzucha :)

7 komentarzy:

  1. o jaaa pierwszym :O

    a tak bez gimbazy:

    filmik mocno daje do myślenia,
    narobiłaś mi smaka na noc na słodkości..

    fajny obraz z kotami :P

    Mama nie uczyła że na PKP zdjęć robić nie wolno? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to myśl o swoim życiu i co chcesz robić, i to zrób :)

      Oj tam, nikt z ochrony nam nic nie powiedział :D

      Usuń
  2. to ja dziękuję;* wyszły super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam kiedyś spróbować - beza z sosem truskawkowym :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)