czwartek, 18 października 2012

Piecuchowo cz.II




Najpierw zacznę od piosenki, którą wybrałam.
Chodzi mi tutaj o głos i talent tego chłopaka. Noah moim zdaniem jest niezwykle uzdolniony. Szkoda, że wiele takich osób nie odnosi kariery i nie są znane.
No i ja w takich momentach żałuję też, że nie mam takiego talentu ;)

A teraz mogę przedstawić moje kolejne zakupy w Piecuchowo. Tym razem zrobiłam zakupy na spółkę z przyjaciółką. Oczywiście ciężko mi było zdecydować co wybrać, bo uwielbiam te wszystkie biżuteryjne pyszności :) I jak zwykle jestem pod wrażeniem talentu i wykonania.







 pics by me

Bizuteria - Piecuchowo

4 komentarze:

  1. przecudne, kiedy zamawiałaś, ja zostałam oszukana przez panią Kingę. Czekam już prawie miesiąc nie mam 150 złotych i zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno zamawiałam (w zeszłym roku ostatni raz). Generalnie kupiłam u Piecuchowo 2 razy i ani razu się nie zawiodłam. Na obydwa zamówienia czekałam maksymalnie 2 tyg. Może było napisać do Pani Kingi, może miała jakieś opóźnienia. Mam nadzieję, że dostaniesz pieniądze lub zamówienie. Powodzenia:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)