piątek, 12 października 2012

Rollercoaster




Chciałam dziś napisać o moich poglądach na temat pracy, kariery i życia osobistego, ale stwierdziłam, że jestem zbyt zmęczona. Moje wywody byłyby raczej z negatywnym wydźwiękiem, więc podarowałam je sobie. 
Może to kwestia nie tylko zmęczenia, ale i jesieni? 
Niestety przed brak odpowiedniej ilości dziennego światła łatwo jest popaść w depresję jesienno-zimową.
Dlatego trzeba się przed tym chronić rękami i nogami! Cieszę się, że dzisiejsza moda stawia na kolory. 
Jesień potrzebuje koloru a nie ciągle czerni i szarości.
(niestety dzisiejsze zdjęcia są zaprzeczeniem tego co mówię, ale ciiiii.... :) )


Dziś wrzucam zdjęcia sprzed roku. Jestem z nich zadowolona i dlatego je pokażę ;)
Były one zrobione jako prezent dla mojego chłopaka, bo zawsze chciał jakieś moje zdjęcia.








pics by anegART

13 komentarzy:

  1. Moja :*
    a ja myślałem że to ja jestem światłem Twojego życia ...

    OdpowiedzUsuń
  2. super figura!;)

    trafiłam tu z akcji na modnej polce, obserwuję i licze na to samo:)

    http://rougelipstickstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też dopada ta jesienna deprecha chyba.. ale znalazłam sposób by ją zwalczyć choć trochę, sama zobacz u mnie na blogu :D

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny set i ciekawy blog:) Trafiłam tu z MP. Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych:) Zapraszam http://youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :)
    Jak zrobić pasek z piosenką z youtube? ;>

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kodzie HTML, który pojawia się przy pobieraniu paska z youtube (wciskając udostępnij, a potem wybierając blogger) trzeba zmieniać wartość na 25 w height.
      Potem wystarczy to skopiować na bloga tylko w trybie HTML ;)

      Usuń
  6. świetne zdjęcia !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)