poniedziałek, 15 października 2012

Różnorodność

Dziś wstawiam wszystko to co sprawia mi przyjemność.

Po pierwsze uwielbiam piękne zapachy. Dzięki temu, że w Galerii Mokotów został otworzony sklep Bath & Body Works odkryłam nowe znaczenie tych słów. Nie wiedziałam na co się zdecydować, a że była promocja 3 za 2 to skusiłam się na zestaw z jednym zapachem (tj. woda toaletowa, mgiełka i balsam). 
Dark Kiss to przepiękny zapach o nutach zapachowych mirabelki, kadzidła i piżma.


Kolejną rzeczą, która sprawia mi przyjemność to granie w gry strategiczne. 
W ten weekend po grillowaniu graliśmy w Osadników z Catanu z wersją rozszerzoną na Żeglarzy. Jest to prosta gra strategiczna, która jest mega wciągająca. Trzeba przy niej pomyśleć i obrać dobrą taktykę, żeby wygrać. W ten weekend szczęście mi sprzyjało :)
 

"Earl Grey Rainbow" to herbata, którą poleciłabym każdemu kto jest fanem smaku typu earl grey. Nie dość, że pięknie wygląda to smakuje wspaniale.


A 3 ostatnie zdjęcia to próba i nauka na mojej lustrzance.



pics by me


8 komentarzy:

  1. super są te zdjęcia Twoim nowym sprzętem i widzę, że będzie trzeba się umówić na fotki;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) No wiedziałam, że przejdziesz do tego tematu ;)

      Usuń
  2. Ej, ale przecież wygrałaś - więc jak Ci szczęście nie sprzyjało? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej urzekły mnie ostatnie zdjęcia, brawo:D
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz wszystko ok z moim blogiem:) takze zapraszam do siebie
    Mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)