niedziela, 30 grudnia 2012

Ostatni...

...post w tym roku. 

Następny dopiero za rok! :) 
Z tej okazji pozwolę sobie (a co sobie będę żałować! :)) podsumować kończący się 2012 rok. 
Nie był dla mnie tak łaskawy jakbym sobie życzyła, ale nie dał mi się nudzić.. 
Począwszy od leżakowania w SPA, przez nieudaną operację, dzięki której cierpię do dzisiejszego dnia, przez jazdę ekstremalną łodzią, po kradzież samochodu, aż po wygrywanie konkursów i pojawienie się na kilku wielkich imprezach. Po wielkie radości z obrony licencjatu i otrzymanie stypendium dla najlepszych studentów. Oj działo się... 
Ale jestem dzięki temu silniejsza i nabrałam nowych doświadczeń. 
Ale chciałabym, żeby przyszły rok był spokojniejszy :)

Czy co roku macie postanowienia noworoczne? 
Ja zawsze mam, a nawet kiedyś odhaczałam sobie je w notesie, hehe. 
W roku 2013 chciałabym:
-więcej się uśmiechać
-doprowadzić zdrowie do ładu
-kupić samochód
-mniej się stresować 
-pokochać samą siebie 
-rozwijać pasję fotograficzną 
-pojechać do wesołego miasteczka na Śląsku 
itd.
A za rok sprawdzę czy udało mi się wszystko spełnić :)


A dzisiejsze zdjęcia to wypróbowanie statywu (za który dziękuję Św. Mikołajowi:)).. 

pics by me


Życzę udanej zabawy Sylwestrowej i żeby ten Nowy Rok był pełen sukcesów i radości!
Buziaki! :)

11 komentarzy:

  1. Oby nowy rok był szczęśliwszy i łaskawszy - radosny i pogodny dla Ciebie :)

    zdjęcia super - za jakiś czas przywołają wiele wspomnień - samych miłych :)

    mam nadzieję że plany na nowy rok się spełnią, a wątek bólu zakończy się szybko i szczęśliwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Szczęsliwego Nowego Roku. obserwujemy? ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie rewelacja! też chcę takie umieć robić haha :D
    szczęśliwego nowego roku i wielu wielu obserwatorów :**

    obserwuję i zapraszam do siebie! będę wdzięczna za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Na pewno będę do Ciebie zaglądać :)

      Usuń
  5. pierwsze zdjecie super ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)