niedziela, 23 grudnia 2012

Wesołych Świąt!


Tak to będzie kolejny post o Świętach (napisałam kolejny, bo na większości blogów jest post z życzeniami ;) ).
Natomiast naprawdę uważam Święta Bożego Narodzenia za jedne z najważniejszych w całym roku. Jest w nich coś magicznego... Nie chodzi mi tu o dostawanie prezentów. Naprawdę wolę dawać prezenty. Mega frajdę sprawia mi kupowanie prezentów dla bliskich. Wywołanie na ich twarzach uśmiechu. Dlatego nigdy nie mam problemu z wymyśleniem co kupić (gorzej, że czasami wydaję za dużo). 
Ale magia tych Świąt to szereg wielu czynników. Począwszy od kupowania prezentów, poprzez wiele światełek wywieszonych w sklepach/domach, aż po ubieranie choinki i szykowanie 12 potraw. Uwielbiam ten czas, pomimo tego, że ciężej mi się wczuć w ten klimat przez wiek i pracę. Jakoś w natłoku pracy i nerwów związanych z zamykaniem roku jakoś łatwo mi się w tym zatracić.. 

Chciałabym wszystkim życzyć wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
Niech miną one w spokojnej i rodzinnej atmosferze. Dużo uśmiechu każdego dnia i ZDROWIA. 
Bo ze zdrowiem i szczęściem można sięgać szczytów.
Tak jak dostałam życzenia: "a niech Ci się prezenty pod choinką nie zmieszczą!" tak i ja tego Wam życzę :)





pics by me

5 komentarzy:

  1. bałwanek cudny:) udanych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zawiedziony że nie byłem pierwszy, ale cóż, kiedyś jest ten pierwszy raz...

    foto genialne ;)

    a co do prezentów... tyyyyyle wygrać :O :P ( wiesz ocb)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)