niedziela, 13 stycznia 2013

White winter

Cieszy mnie śnieg za oknem. 
Jak nigdy, bo nie przepadam za zimą (zawsze kojarzy mi się z tym rozpuszczonym śniegiem i solą niszczącą buty).
Jest przyjemnie jak patrzę rano przez okno i jest tak biało. A uchylając okno czuć zapach śniegu.
Pamiętam, że kiedyś komuś mówiłam, że fajny jest zapach śniegu i wtedy zostałam obdarowana wzrokiem takim jakbym była nienormalna :P Ale naprawdę powietrze jest takie świeże i inne :)

W trakcie zimy zawsze mam ochotę znów stać się małą dziewczynką. 
Chciałabym być ciągana na sankach, zjeżdżać na czymkolwiek z górki, budować bałwany i chodzić po miejscach gdzie nie ma wydeptanego śniegu. 
Dziś cały dzień marudziłam mojemu chłopakowi, że mogliśmy wziąć sanki i by mnie woził. 
Oczywiście śmiał się ze mnie :) Ale w zeszłym roku skusiłam go na nocne zjeżdżanie z górki.
No co ja poradzę, że tyle we mnie z dziecka.






pics by me and Andrzej

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, ciągle te same i te co w nagłówku ;)

      Usuń
  2. :O

    ostatecznie zaczynam się zastanawiać dlaczego nie wybraliśmy się na te sanki..

    podpinam się do komentarza powyżej - naprawdę idealnie pasują Ci te okulary :)

    <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może jeszcze się wybierzemy, jeśli śnieg trochę poleży ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. zmieniłyśmy nazwę naszego bloga z whatilovethemost na http://mssroommates.blogspot.com/ :)
      zapraszamy do dalszego odwiedzania naszego bloga :)

      Usuń
    2. O zaraz sobie zaktualizuję, dzięki za info :)

      Usuń
  4. mnie tez bardzo cieszy :) właśnie pędzę robic zdjęcia na dwór :)
    świetne pozytywne fotki!
    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zimowe zdjęcia, choć ja aż takim entuzjastą śniegu nie jestem ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania piękna biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)