środa, 19 września 2012

Z przeszłości..




Ta piosenka chodzi mi od jakiegoś czasu po głowie...

Zaczęłam przeszukiwać swój dysk zewnętrzny w poszukiwaniu inspiracji. Postanowiłam dodać kilka swoich zdjęć, z których jestem dumna. Były robione bardzo dawno i bez lustrzanki. Może nie powalają, ale ja je bardzo lubię.
A od wczoraj stałam się dumną posiadaczką lustrzanki i mam nadzieję, że szybko się nauczę ją obsługiwać. Ma tyle bajerów, że chyba samo przeczytanie instrukcji obsługi (81 stron!) zajmie mi trochę czasu. Ale jestem szczęśliwa i mam nadzieję, że w najbliższym czasie zacznę tutaj umieszczać pierwsze zdjęcia wykonane Nikonem. 










Pics by me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)