niedziela, 16 września 2012

Spadająca Gwiazda

Niby zdjęcia zbierałam kilka dni, ale a to czasu nie było na robienie, a to nie wystarczająco mi się podobały.. 

 Na pierwszy rzut idzie zdjęcie jednej z moich ulubionych herbat - Spadająca Gwiazda. 
Jest to jedna z najbardziej aromatycznych herbat jaką posiadam. Może nie jest na tę porę roku, bo pachnie Świętami Bożego Narodzenia. Autentycznie! W składzie jest kwiat bławatka, gwiazdki z białej czekolady i cejlońska herbata. 
Wygląda efektownie i myślę, że na prezent dla osoby lubującej się w herbatach będzie jak znalazł ;)  


Ostatnio zainteresowałam się rzeczami robionymi z filcu. Można wyczarować niezłe cuda. Ja kupiłam sobie 3 arkusze filcu na próbę, żeby sprawdzić czy będę umiała cokolwiek z niego zrobić. 
Tak powstała zawieszka (ni to grzybek, ni to muffin) do mojej kolorowej torby. Nie jest jakoś niezwykle piękna, ale jestem dumna, że udało mi się to uszyć :)

Od razu się przyznaję, że pomysł zaczerpnęłam z Pakamery od Miss Cute.
Ale stwierdzam, że jeśli wykonałam to sama i dla samej siebie to mogę to pokazać światu :P


Dziś dostałam takie wspaniałe śniadanie od mojego chłopaka :) 


Póki jeszcze pogoda jest w miarę sprzyjająca to staram się to wykorzystywać.
Tak domowo, bo nie było czasu na dworze w biegu :)



Tunika/sukienka - Croop Town
Korale - Cubus


pics by me and Andrzej

9 komentarzy:

  1. no proszę jakie małe dzieła sztuki stworzyłaś:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam herbaty pachnące właśnie tak świątecznie!:-)

    /zapraszam do mnie po muzyczne inspiracje i dawkę pozytywnej muzyki!

    somethinglikesnothing.blogspot.com

    Kiss, K.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam łososia na świeżym chlebie z masełkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, ale śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje wszystkim za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mm jakie pysznosci;) a TY wygladasz super;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):):) jesli masz ochotę;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)