wtorek, 11 września 2012

Ikea

W niedzielę odbierałam wygrany katalog XXL w Ikea Targówek. A przy okazji odbioru i godziny obiadowej, wstąpiłam do restauracji, w której na deser zjadłam najlepszego na świecie muffina czekoladowego!
Naprawdę polecam, kosztował 4 zł, ale wart był każdych pieniędzy. 



Jeśli kiedyś ktoś nie widział porównania wielkości zwykłego katalogu do tego XXL to poniżej porównanie ;)





A jako super wspomnienie dodaję film z Domówki w Ikea Targówek. Wygrałam udział, bo przesłałam durne zdjęcie :P Domówka odbyła się 19 maja tego roku.


5 komentarzy:

  1. o, w miniaturce widać jak obrywam Panem Marchewką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzisz jakie wyróżnienie :)
      Zresztą Ciebie przynajmniej widać w filmie, bo mnie da się rozpoznać tylko po kawałku zielonej marynarki.

      Usuń
  2. o łał, kocham takie ogromne katalogi! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)