środa, 29 sierpnia 2012

Zagubiona

Zastanawiam się jak dalej ma wyglądać mój blog. Myślę nad tym by ukierunkować go w stronę herbat. Uwielbiam herbaty pod prawie każdą postacią i mam ich sporo w szafce. 
Więc niebawem zacznie być tutaj aromatycznie! :)

A póki co trochę zdjęć bez ładu i składu :) 
Niestety nie są to zdjęcia wspaniałej jakości, bo mój telefon to nie lustrzanka - a szkoda ;)

20 lat McDonald's

Wyścigi konne - festyn.

Ostatni koń nr 10, którego obstawiałam, że wygra ;)

Najszybsze danie pod słońcem. Mrożony szpinak, śmietana 18%, łosoś i makaron. Trochę soli i innych przypraw do smaku. Pycha :)

W pracy w spódniczce Mango.

Prawo dżungli. Prosta gra przy, której jest dużo śmiechu.

4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam herbate! Jedna z moich ulubionych to lipton- owoce tropikalne :) pięęęęknie pachnie:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja polecam herbaty z tej strony http://www.krainaherbaty.pl/
    Zamawiałam już kilka razy i są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham szpinak, mogłabym go jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)