piątek, 31 sierpnia 2012

Łazienki Królewskie

Dziś trochę pogrzebałam w moim dysku przenośnym i stwierdziłam, że mam trochę zdjęć na bloga. 
Nawet może za jakiś czas pojawię się ja.... kto wie :)

A w tym poście kilka zdjęć z Łazienek. Jest to miejsce, do którego zawsze chętnie wracam. Tam po raz  pierwszy zobaczyłam mojego chłopaka i okazała się to miłość od pierwszego wejrzenia. A teraz już jesteśmy razem 4,5 roku. Chyba nieźle, co? :) 

A w ogóle to zapraszam na Festiwal Lampionów do Łazienek. Jest to ostatni weekend jego trwania. Trwa w godzinach 19:00-23:00. Aleja Chińska będzie oświetlona blaskiem lampionów. Zabiorę ze sobą aparat i mam nadzieję, że jakiekolwiek zdjęcie w ciemności się uda.








pics by me

2 komentarze:

  1. nie zapomnę tego dnia i tamtych alejek :)
    Tak w sumie, to zawdzięczam Ci wiele wspomnień.
    Jedynych w swoim rodzaju i niepowtarzalnych ...

    OdpowiedzUsuń
  2. This is my first time pay a quick visit at here and
    i am truly impressed to read everthing at alone place.

    Also visit my homepage: Baterie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)