niedziela, 14 lipca 2013

Piknik

Jak co roku moja firma organizuje Piknik wraz z Manifestem Przedsiębiorców, na którym jest nie tylko debata, ale różne atrakcje. Oczywiście chodzi gównie o zebranie ludzi biznesu i sympatyków naszej organizacji. W tym roku pod manifestem pracodawcy napisali: „Chcemy, aby rząd i samorządy rozumiały rolę przedsiębiorców w kraju. Biorąc na siebie odpowiedzialność za rozwój gospodarczy potrzebujemy partnerstwa i dialogu. Oferujemy wolę współpracy. Zobowiązujemy się do aktywnego udziału w procesie legislacyjnym. Chcemy podejmować stojące przed nami wyzwania i sprostać im. Bez współpracy rządu, samorządów, administracji, pracowników i przedsiębiorców to się nie uda. Wszyscy razem - do dzieła."

Jako osoba, która jest po stronie organizatora oczywiście się nabiegałam i generalnie do ostatniej chwili dopinanie wszystkiego na ostatni guzik. Musiałam również stać na rejestracji uczestników, a nie łatwo jest złapać Ministrów, by złożyli swoje podpisy. Natomiast frekwencja dopisała, przyszło ok.400 osób. 

Z atrakcji to wiadomo, że jak co roku był grill, puszczanie balonów itd. A w tym roku nowością był pokaz mody młodych projektantów pod patronem FOSO. A to na co strasznie czekałam to recital Piotra Szumlasa i Jakuba Zaborskiego - zwycięzców piątej edycji "Must be the music". Uważam, że są genialni i życzę im wielu sukcesów :)









 pics by me




6 komentarzy:

  1. Piknik jak co roku udany i z roku na rok coraz lepszy.

    Tylko Twoich zdjęć moja droga mało :(

    koncert naprawdę zrobił na mnie pozytywne wrażenie, mimo że to zupełnie nie mój rodzaj muzyki.

    Panom życzę dalszych sukcesów, co do Ciebie Skarbie - czekam niecierpliwie na następne wpisy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało zdjęć moich, bo ja przecież je robiłam ;)

      Usuń
  2. Widać,że się udało i przyszło sporo ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No było naprawdę super, lepiejn iż w zeszłym roku ;)

      Usuń
  3. Interesujący blog, pozdrawiam gorąco izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)