niedziela, 21 lipca 2013

Moje miejsce

Kocham mój dom, kocham Warszawę.

I od razu mówię, że absolutnie nie twierdzę, że inne miasta czy wsie są gorsze. NIE! I dobija mnie stereotyp tego, że Warszawiacy się wywyższają. Chyba, że to ja tylko nie mam takich zapędów :P Generalnie Polska jest piękna. Mamy wspaniałą historię, genialne mazury, których zazdrości nam świat, piękne miasta, dostęp do gór i morza, nie mamy tarantul :) Mamy wszystko a większość i tak woli jeździć poza granice, żeby zwiedzić coś fajnego (oczywiście jestem za wyjazdami, ale nie lubię gdy ktoś narzeka, że u nas jest be, a gdzieś cacy), gdzie u nas jest tyle pięknych miejsc (ale to chyba tak jest, że jak się coś ma to się nie docenia-i nie mówię nic o polityce, bo ona chyba wszędzie kuleje). Zwiedziliście kiedyś Zamek w Mosznej, wesołe miasteczko w Katowicach? Ja jeszcze nie, ale kiedyś mam zamiar. 

A poniżej zdjęcia z jednego spaceru po Warszawie. Takie, które mi się podobają. Nie zdjęcia budynków, ale tego, że pomimo wszechobecnej szarości jest trochę koloru. 


Pics by me

9 komentarzy:

  1. Myślę, że ludzie uciekają na wakacje za granicę ze względu na pogodę, która u nas nie jest pewna. Aczkolwiek to fakt, mamy tyle pięknych miejsc wokół siebie, szkoda, że nie wszyscy je doceniają.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tą pogodą u nas. Chociaż podobno w sierpniu najsłoneczniej jest ;)

      Usuń
  2. Sama kocham Warszawę chociaż z niej nie jestem, to piękne miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To miasto bez Ciebie nie jest ...

    sama wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To fakt piękne miasto...i piękne fotki:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne zdjecia.
    Musze kiedys sie wybrac do Warszawy i odiwedzic kilka miejsc. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kocham Warszawę, jeszcze bardziej nocą, wszystkie jej zakamarki, biedę zestawioną z wielkimi wieżowcami i ludzi tak ekscentrycznych i niebanalnych! Nigdy nie wiesz jak Cie przywita i ugości, ale mimo wszystko zawsze chcesz tam wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia! bardzo bardzo lubię! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)