środa, 6 marca 2013

Liebster Blog

Dziś zostałam wyróżniona przez przesympatyczną Angele prowadzącą bloga charmingly written 
Zapraszam na jej bloga!
Jest mi szalenie miło i z chęcią odpowiem na postawione przez nią pytania :)



1. Wiosna, lato, jesień czy zima? 
Każda pora roku jest piękna, ale chyba najfajniejsza jest wiosna i lato. Choć kolory jesieni też są piękne ;)

2. Pies czy kot?
Zdecydowanie pies! 

3. Kawa czy herbata?
Po moim blogu chyba można zauważyć, że herbata :) Uwielbiam i mam całą szafkę wypchaną herbatami. Uważam, że są zdrowsze, smaczniejsze i potrafią poprawić humor. 

4. Potrawy słodkie czy ostre? 
Słodkie:) Ostre by mogły dla mnie nie istnieć.

5. Największe marzenie...
Być zdrową, bo wszystko inne mam lub zdobędę przy odrobinie wysiłku. 


Do zabawy zapraszam:

Pytania dla Was:

1. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
2. Kto jest Twoim wzorem do naśladowania?
3. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
4. Co byś zabrała na bezludną wyspę (jedna rzecz)?
5. Lubisz niespodzianki?
6. Wolisz dawać czy brać?
7. Jaką cechę cenisz najbardziej u innych ludzi?


7 komentarzy:

  1. Ja także uwielbiam herbaty, mogę pić litrami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również i ubolewam, że jest tak mało herbaciarni z prawdziwego zdarzenia.

      Usuń
  2. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń


  3. :)


    http://customlookink.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe odpowiedzi :) też kocham różnego rodzaju herbatki, zdecydowana herbatoholiczka ze mnie ;-)
    pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba założyć klub miłośników herbaty :D hehe
      Dziękuję bardzo i ja na pewno do Ciebie też zajrzę :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)