piątek, 8 sierpnia 2014

Egoistycznie

W tym roku byłam na wakacjach nad Soliną, w miejscowości Polańczyk. Piękne miejsce. Gdziekolwiek człowiek spojrzy to zachwyca się pięknymi krajobrazami. Jeszcze nigdy nie byłam w tak urokliwym miejscu. Bieszczady mają w sobie pewną magię. Na pewno jeszcze tam pojadę. 

Tym razem zdjęcia egoistyczne, bo na każdym jestem ja ;P 
Kolejne posty będą przedstawiały górskie widoki oraz zdjęcia z wycieczki na Słowację i film! :) 


 Jeśli chodzi o łowienie ryb na Soliną to dla kogoś kto nie ma karty wędkarskiej jest to droga zabawa - 50zł za dzień. A na dodatek nad Soliną mało jest miejsc, w którym ryby biorą. Dlatego ja pojechałam nad staw hodowlany do miejscowości Uherce. Tam płaci się za złowioną rybę - z tą pewnością, że tam są. Ja za 2 pstrągi, które ważyły 1 kg zapłaciłam 24 zł.


 Wstęp do Parku Krajobrazowego jest płatny! Więc nie da się zdobyć jakiegokolwiek szczytu bez opłaty.. 




 pics by Andrzej


2 komentarze:

  1. byłam nad Soliną, ale to bardzo bardzo dawno temu

    ____________________
    ps. a u mnie? trendy fryzurowe na nadchodzący sezon!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam zamiar się tam wybrać:)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i za każdy komentarz.
Zawsze staram się odwiedzić osoby, które pozostawiły po sobie ślad.
Zapraszam ponownie :)